mandag 4. juli 2011

Prosjekt nordsiden..

 Tja..dette må vel være alle plantesamleres mareritt: Jeg har ikke mere plass i  beddene mine!! Eller komplett kaos kan det også kalles.. Men jeg har planer..
 Ønsker å grave opp all plenen, og lage en gangsti rundt rabatten i midten med rhododendron. Resten skal fylles med stauder..
 Siden jeg har planter i alle farger, må jeg sortere litt og flytte. Skal samle oransje, gule og røde på denne siden, med en dæsj lilla innimellom..og litt hvitt selvsagt..;o) 
 På denne siden samler jeg rosa, lilla, blått og alle heucheraene mine.
Har ikke alt helt klart for meg enda, men har lyst på en prydkirsebær som heter "Kiku-shidare-zakura", vann/fontene/fuglebad/pyntestein og litt pynt..;o) Men først av alt..samboeren må bearbeides litt til..tror nemlig jeg trenger litt hjelp, blant annet til graving o.l.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar